Про мозок частина 2

І знову про мозок.
У правої і лівої півкулі різні ролі і функціонують вони по-різному. Кожна сторона спеціалізується на своїх завданнях - і це називається латералізацією. Дослідники, що займаються порушенням мови і проблемами у навчанні, обговорюють це вже кілька десятків років.🤯
Всі ми чули про те, що ліва півкуля відповідає за логіку, а права за уяву, але не все так однозначно як підноситься зараз в різній навчальноій літературі.
Мова це складна функція, і вона розвивається і працює, тільки якщо працюють обидві півкулі і працюють злагоджено. Мова і мислення вимагають точної роботи обох півкуль, яка залежить від функціонування стовбура головного мозку.
🤯 Якщо ви хочете щоб ваша дитина не мала проблем у навчанні і почала розмовляти / добре говорити, то зверніть увагу на наступне:
- як ваш малюк спускається і піднімається по сходах. Якщо перебирає тільки однією ніжкою (приставним кроком), то це говорить про деякі труднощі межпівкульної взаємодії. Навчайте дитину ходити по сходах, щоб брали участь обидві ножкі.🤗
💃Грайте з дитиною в ігри:
👉-збирати дерев'яні намиста (середнього розміру)
👉-гра в ліфт.
Початкове положення: лежачи на спині, руки вздовж тіла. На заздалегідь заданий рахунок (від 1 до 10) дитина піднімає одночасно протилежні руку і ногу (наприклад, праву руку і ліву ногу) так, щоб пальці руки і ноги були направлені в стелю. Виконання повинно бути синхронним, плавним, без зупинок і коливальних рухів.
Завдання дитини - розрахувати і спланувати рух так, щоб опинитися в кінцевій точці не раніше і не пізніше заданого рахунку. Після цього рука і нога також синхронно і плавно опускаються під рахунок на підлогу.
Маленькій дитині до руки і ноги можна прикріпити невеликі іграшки, запропонувавши пограти в підйом і спуск пасажирів на ліфті.😉❤
Якщо розуміти як все працює і чим можна допомогти малюкові, все вийде 🤗🤷