Формування позитивної самооцінки у діток з ООП

Важливу роль у формуванні позитивної самооцінки у діток з ООП відіграє оточення дитини, зокрема, батьки. Дітки, які відчувають, що батьки їх люблять і приймають, також навчаються любити й приймати себе.
Яких рекомендацій варто дотримуватися у спілкуванні з вашою дитинкою?
Нескладні завдання для формування позитивної самооцінки у діток:
«Відповідальні обов'язки - створення «ситуації успіху»
- Дитина розвиває почуття власної гідності, знаючи, що їй довіряють. Кращий спосіб зробити це - доручити дитині відповідальну роботу. Складіть список завдань, які під силу виконати вашій дитині (наприклад, поливати кімнатні рослини, гуляти із собакою, складати одяг, витирати посуд, тощо).
- Якщо вона робить помилки, допоможіть їй виправити їх, але не наголошуйте на цьому.
«Мої позитивні якості»
- Разом із дитиною напишіть на листку паперу її позитивні якості, наприклад: що вона вміє робити, її гарні риси характеру, добрі вчинки. Прочитайте написане вами.
- Час від часу повертайтеся до цього листка, щоб перечитати його.
«Щоденник успіху»
- «Щоденник успіху» - журнал в якому дитина самостійно, або за допомогою дорослого, записує (робить малюнок) свого певного досягнення (добра справа, правильно виконане завдання, тощо).
"Казкотерапія"
- Читайте та обговорюйте з дітками казки, оповідання, герої яких долали труднощі, були сильними та впевненими незважаючи на певні обмеження та перешкоди.
- Це допоможе дитині ідентифікувати себе з героєм твору, запозичити його модель поведінки та підвищити свою самооцінку.