Чим корисні ігри з піском для дітей?
Чим корисний пісок для дітей?
Ігри з піском подобаються практично всім дітям, вони відмінно знімають емоційну напругу, заспокоюють дитину, підвищують мотивацію до заняття, розвивають уяву.
В арт-терапії існує безліч різних методик, які допомагають діагностувати емоційний стан дитини і рівень її психічного розвитку. Однією з найбільш важливих є пісочна терапія.
Пісочна терапія - це гра дитини з піском, коли арт-терапевт може виявити затримку психічного розвитку та легкі форми аутизму.
Також пісочна терапія допомагає дітям, які пережили якісь стреси: хвороба близьких, переїзд на нове місце проживання, перехід в інший дитячий сад і так далі.
Пісок відмінно розвиває дрібну моторику і вчить малюка концентрації.
Як гратися з піском?
⠀✔Для сенсорного розвитку:
🔹 зображуючи долонькою машинку, пройтися по піску, залишаючи доріжку. 🔹пальчиками залишити на піску сліди, немов по ньому пройшов слон, бегемот, пострибав зайчик.
🔹залишити відбитки різних частин кисті: пальчиків, ребра долоні, кулачка і т.д.
🔹 набрати пісок у долоньку створюючи сипучу доріжку⠀
🔹створити різні візерунки: сніжинку, сонечко, птицю, кілька букв. ⠀
🔹намалювати лінії кожним пальчиком по черзі.
🔹закопувати, шукати і сортувати природні і штучні матеріали,
🔹вивчати властивості предметів - мокрий/сухий пісок.
⠀✔Для запуску і стимуляції мови:
🔸"насипай"- "я насипаю"
🔸"шукай" - "я шукаю",
🔸"ховай" - "я ховаю",
🔸"де-де-де?" - "ось він/вона".
⠀✔Для розвитку пропріоцепції:
🔹закопуватися в пісок,
🔹носити у відрі,
🔹пересипати з однієї ємності в іншу.
⠀✔Для розвитку самоконтролю:
🔸граємо тільки в пісочниці, за межі не насипаємо
🔸не кидаємо в очі
🔸доробляємо до кінця - шукаємо/ховаємо всі предмети.
⠀✔Для розвитку межпівкульної взаємодії:
🔹тримаємо ємності в двох руках і пересипаємо з однієї в іншу,
🔹однією рукою тримає ємність, іншою набирає пісочок лопаткою і навпаки.
⠀✔Ігри з правилами для більш старших дітей:
1. Один гравець засипає руку гіркою піску - ховає її, а другий намагається її розкопати так, щоб не доторкнутися до неї.
2. Розчищається поле, яке буде морем. Один гравець закопує в море певну кількість хв (деревинки, камінці тощо). Інший ставить кілька кораблів (високі палички, сірники) на край поля і повинен переплисти море - перемістити їх на інший край - не наткнувшись на міни.
3.Дитина відвертається, а дорослий робить на піску сліди різними предметами: машинкою, іграшкою, камінчиком і т.д. Нехай дитина відгадає, чим вони зроблені. ⠀
4.Закопайте в пісок різні літери, цифри, фігурки. Відкопуючи, дитина запам'ятає їх назву і зоровий образ.
⠀Розвивайтеся граючи!!!!
